Promozione per i 12 anni

Da una piccula stanza à un uffiziu in CBD, da un mudellu di incubatore à 80 diverse tippi di capacità.Tutti l'incubatori d'ova sò largamente usati in a famiglia, l'uttene di l'educazione, l'industria di i rigali, a splutazioni agricula è u zoo cù capacità mini, media, industriale.Cuntinuemu à curriri, avemu 12 anni oghje.

imagine 11

Per ringrazià u sustegnu di tutti i clienti à a nostra Cumpagnia, in questa prumuzione di l'anniversariu, l'ordine per qualsiasi pruduttu (escludendu 4/7/9/serie industriale/accessori) pò gode di riduzzione di soldi, è ancu ottene campioni gratuiti.Dui mudelli di sconti speciali (incubatore d'ova G32A è incubatore d'ova Queen 50) per a vostra scelta.

1.U valore di l'ordine di più di $ 2000, uttene una deduzione di 100 $ immediatamente. È ancu uttene 2 campioni gratuiti: Little train 8 incubatrice d'ova + Piastra riscaldante.

imagine 2

2. U valore di l'ordine di più di $ 5000, uttene una deduzione di 300 $ immediatamente. È ancu uttene 2 campioni gratuiti: Little train 8 incubatrice d'ova + Piastra riscaldante.

imagine 3

3.U valore di l'ordine più di $ 10000, uttene una deduzione di 800 $ immediatamente.È uttene ancu 3 campioni gratuiti: Little train 8 incubatrice d'ova + 2 pezzi Piastra riscaldante.

imagine 4

4.U valore di l'ordine più di $ 30000, uttene una deduzione di 3000 $ immediatamente.È uttene ancu 4 campioni gratuiti: Little train 8 incubatrice d'ova + 2 pezzi Piastra riscaldante + nova incubatrice di 20 ova.

imagine 5

5.Special Discount Model - 32 ova è 50 ova.Una unità hè dispunibule per prufittà di u prezzu speciale.

imagine 6

simu una sucietà di gruppu à grande scala chì integra a tecnulugia, a produzzione, a ricerca, a vendita è u serviziu.I prudutti principali includenu l'accessori per l'incubatore è l'agricultura.A nostra sede copre una superficie di più di 20.000 metri quadrati, cù una fabbrica di prudutti di plastica è una fabbrica di trasfurmazioni fine.Sò favuriti da i clienti domestici è stranieri, è sò esportati à l'Asia Sudueste, Africa, Corea di u Nordu, Australia è altre zone.A nostra sucietà hà una squadra di spina dorsale competentu in l'affari è l'operazione è furnisce diverse soluzioni logistiche è aiutanu ancu i clienti d'oltremare à sviluppà u mercatu cinese.Furnemu servizii prufessiunali, persunalizati è all-round per eliminà tutte e vostre preoccupazioni per l'importazione è l'esportazione.


Tempu di posta: Jul-08-2022