Cosa hè a certificazione FCC?

Introduzione FCC: FCC hè l'abbreviazione di a Cummissione Federale di Comunicazioni (FCC). A certificazione FCC hè una certificazione obligatoria in i Stati Uniti, principarmenti per i prudutti elettronichi è elettrici 9kHz-3000GHz, chì implicanu radio, cumunicazioni è altri aspetti di prublemi di interferenza radio. di i prudutti chì copre i tipi di certificazione AV, IT FCC è i metudi di certificazione:

FCC-SDOC U fabricatore o importatore assicura chì i so prudutti sò testati in un laboratoriu in cunfurmità cù i requisiti regulatori necessarii per assicurà u rispettu di i normi tecnichi pertinenti è conserva i rapporti di prova, è a FCC si riserva u dirittu di dumandà à u fabricatore di mandà campioni di l'equipaggiu. o dati di prova per u pruduttu.A FCC si riserva u dirittu di dumandà à u fabricatore di mandà campioni di l'equipaggiu o di dati di teste di produttu.U pruduttu deve avè un partitu rispunsevule basatu in i Stati Uniti.Un documentu di Dichjarazione di Conformità serà dumandatu da a parte rispunsevule.
FCC-ID Dopu chì u pruduttu hè statu pruvatu da un laboratoriu autorizatu da FCC è un rapportu di prova hè statu ottenutu, i dati tecnichi di u pruduttu, cumprese foto dettagliate, diagrammi di circuiti, diagrammi schematici, manuali, etc., sò compilati è mandati inseme cù u rapportu di prova. à u TCB, l'organismu di certificazione accreditatu da a FCC, per a revisione è l'appruvazioni, è u TCB cunfirma chì tutte l'infurmazioni sò currette prima di emette u certificatu è d'autorizà u candidatu à utilizà l'ID FCC.Per i clienti chì dumandanu a certificazione FCC per a prima volta, anu da dumandà prima à a FCC per un CODICE DI CONVENZIONE (numeru di cumpagnia).Una volta chì u pruduttu hè statu pruvatu è certificatu, l'ID FCC hè marcatu nantu à u pruduttu.

Criteri di prova di l'applicazione di certificazione FCC:

FCC Part 15 - Dispositivi informatici, Telefoni senza filu, Ricevitori satellitari, Dispositivi di interfaccia TV, Ricevitori, Trasmettitori di bassa putenza

FCC Part 18 - Attrezzatura industriale, scientifica è medica, vale à dì Microwave, RF Lighting Ballast (ISM)

FCC Part 22 - Telefoni cellulari

FCC Part 24 - Sistemi di cumunicazione persunale, copre i servizii di cumunicazione persunale licenziati

FCC Part 27 - Diversi servizii di cumunicazione wireless

FCC Part 68 -Tutti i Tipi di Telecomunicazioni Terminal Equipment, vale à dì Telefoni, modem, etc.

FCC Part 74 -Radio Sperimentale, Ausiliari, Trasmissioni Speciali è altri servizii di distribuzione di prugrammi

FCC Part 90 -Servizi Radio Mobile Terrestri Privati ​​include Dispositivi di Paging è Trasmettitori Radio Mobile, copre i prudutti di radio mobile terrestri cum'è walkie-talkie d'alta putenza

FCC Part 95 - Serviziu Radio Personale, include dispositi cum'è trasmettitori Citizens Band (CB), ghjoculi radiocontrollati (R/C), è dispusitivi per l'utilizazione sottu u serviziu di radiu di famiglia.

4-7-1


Postu tempu: Apr-07-2023