Per a Cina: Effettu immediatamente, questi paesi eliminanu e restrizioni!

01Giappone, Corea è Australia aghjustanu e so pulitiche per aumentà u numeru di voli in entrata è in uscita

Sicondu u Dipartimentu Federale di Salute australianu, l'Australia hà eliminatu l'esigenza di teste di a corona prima di u viaghju per i passageri chì arrivanu da a Cina continentale, Hong Kong SAR, Cina è Macau SAR, Cina da l'11 di marzu.

3-24-1

In l'Asia orientale, a Corea di u Sud è u Giappone anu ancu fattu novi cambiamenti à e so pulitiche per i passageri chì arrivanu da a Cina.

 

U guvernu sudcoreanu hà decisu di rialzà tutte e restrizioni à a prevenzione di l'epidemie per e persone chì arrivanu da a Cina da l'11 di marzu. A partesi d'oghje, ùn ci sarà micca bisognu di presentà un certificatu negativu di test di l'acidu nucleicu prima di u viaghju è ùn ci hè bisognu di riempie. infurmazione di quarantena per entre in u sistema quandu entra in Corea da a Cina.

 3-24-2

U Giappone hà rilassatu e so misure di quarantena per l'ingressu da a Cina da u 1 di marzu, aghjustendu da a prova cumpleta à u campionamentu aleatoriu.

3-24-3

02A "eliminazione" di l'Europa di e restrizioni pò spinta u mercatu di u turismu

 

In Europa, l'Unione Europea è i paesi Schengen anu ancu accunsentutu à "eliminà gradualmente" e so restrizioni à i viaghjatori da Cina.

 

Trà questi paesi, l'Austria hà implementatu l'ultimu aghjustamentu à e "Regule d'entrata austriache per u novu focu di a corona" da u 1 di marzu, ùn esige più chì i viaghjatori da a Cina presentanu un test di l'acidu nucleicu negativu prima di l'imbarcu è ùn verificanu più u rapportu di prova à l'arrivu. in Austria.

 3-24-4

L'Ambasciata Italiana in Cina hà ancu annunziatu chì, da u 1 di marzu, i viaghjatori da a Cina à l'Italia ùn saranu più richiesti di presentà un test d'antigenu negativu o di l'acidu nucleicu in 48 ore da l'arrivu in Italia, nè ùn saranu micca richiesti di sottumessi novu test di coronavirus à l'arrivu da a Cina.

3-24-5

U 10 di marzu, i Centri di i Stati Uniti per u Controlu è a Prevenzione di e Malatie (CDC) anu annunziatu chì i Stati Uniti anu eliminatu u requisitu obligatoriu di teste di neo-coronavirus per i viaghjatori chinesi in i Stati Uniti da quella data.

 3-24-6

Prima, Francia, Svezia, Svizzera è altri paesi anu rilassatu o eliminatu e restrizioni temporanee per quelli chì entranu da a Cina.

Woneggs vi ricurdeghja di esse cuscenti di i cambiamenti in e pulitiche d'immigrazione quandu viaghjate.


Tempu di post: 24-Mar-2023