Felice ghjornu internaziunale di a donna

3-9-1L'8 di marzu hè u ghjornu internaziunale di a donna chì travaglia, cunnisciutu ancu u ghjornu di a donna di l'8 di marzu, u ghjornu di a donna, l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna.

Hè un ghjornu per e donne in u mondu per a lotta per a pace, l'ugualità è u sviluppu. L'8 di marzu di u 1909, i travagliadori in Chicago, Illinois, USA anu fattu una greva è una manifestazione à grande scala per l'ugualità di i diritti è a libertà è infine vincenu a vittoria. .

U ghjornu di a donna hè statu prima osservatu in u 1911 in parechji paesi.Da tandu, a commemorazione di l'attività di u ghjornu di a donna "38" s'hè sviluppata gradualmente à u mondu.L'8 di marzu di u 1911 era u primu ghjornu internaziunale di a donna.

L'8 di marzu di u 1924, e donne di tutti i strati di a vita in Cina sottu a dirigenza di He Xiangning anu tenutu a prima manifestazione di u ghjornu di a donna domestica in Guangzhou per commemorare "l'8 di marzu" è presentanu u slogan "Abulisce a poligamia è pruibisce a concubinazione".

In dicembre di u 1949, u cunsigliu statale di u guvernu populari cintrali hà stabilitu l'8 di marzu ogni annu cum'è ghjornu di a donna.In u 1977, l'assemblea generale di e Nazioni Unite hà designatu ufficialmente l'8 di marzu cum'è u ghjornu di e Nazioni Unite per i diritti di e donne è u ghjornu internaziunale di a pace.

 

3-9-2

 

Cumu si spende per e donne'u ghjornu ?

Duranti un festivale cusì speciale, di solitu avemu a mezza ghjurnata di vacanze cum'è u nostru paese è a cumpagnia prestanu assai attenzione à un ghjornu speciale, hè assai preziosu è significativu.È inviteremu 3-5 amichi fora, scherzeremu, manghjeremu qualchì torta, fighjulà i filmi per rilassate.O vai per un breve tour à u parcu, è hè a primavera avà.A megliu stagione per vicinu à a natura, lasciate à e persone è u corpu rilassate.

 

Chì rigali ponu esse ricevuti à e donne'u ghjornu ?

Hahahaha, tutti sentenu assai felici è entusiasmati.spartemu più lista di rigali.Cume, fiori, prudutti di cura di a pelle, prudutti d'igiene, cioccolata, o dolci dolci, rossetto o sacchetti, etc.

Inoltre, ancu s'è a cura sincera hè bè, solu fà sapè chì simu in u vostru core, impurtante.Infine, felice ghjornu di a donna, chì ogni donna sana, bella è felice per sempre.

3-9-3


Tempu di Postu: Mar-09-2023