Cumu cuntrullà a qualità di l'incubatore durante a produzzione?

1.Controllà a materia prima
Tutta a nostra materia prima hè furnita da fornitori fissi cù materiale di novu qualità solu, ùn aduprate mai materiale di seconda mano per u scopu di prutezzione di l'ambiente è di a salute. quandu a materia prima consegnata à u nostru magazzinu è ricusate ufficialmente è puntuale s'ellu hè difettu.

8
9

2.Inspezione in linea
Tutti i travagliadori sò furmatu strettamente prima di a produzzione ufficiale. A squadra di QC hà urganizatu l'ispezione in linea per tuttu u prucessu durante a produzzione, cumprese l'assemblea di pezzi di ricambio / funzione / pacchettu / prutezzione di a superficia, etc. per assicurà chì ogni pruduttu hè qualificatu.

3.Two hours againg testing
Nomatter sample o bulk order, organizerà 2 ore di prova di invechjamentu dopu a fine di l'assemblea. L'ispettori anu verificatu a temperatura / umidità / fan / alarme / superficia, ecc.

5085
11

4.OQC batch inspezione
U dipartimentu OQC internu organizerà un'altra ispezione per batch quandu tuttu u pacchettu finitu in magazzinu è marcarà i dettagli nantu à u rapportu.

5.Inspezione di terzu partitu
Supporta tutti i clienti per urganizà a terza parte per fà l'ispezione finale. Avemu avutu una ricca sperienza cù l'ispezione SGS, TUV, BV. È a propria squadra di QC hè benvenuta ancu per fà l'ispezione organizzata da u cliente. per a produzzione in massa di picutre / video cum'è ispezione finale, tutti sustenemu è manderemu solu merchenzie dopu avè l'approvazione finale di i clienti.

12

In l'ultimi 12 anni, mantenemu a qualità di u produttu rinfurzata per risponde à a dumanda di i clienti.
Avà, tutti i prudutti anu passatu a certificazione CE / FCC / ROHS, è cuntinueghjanu à aghjurnà in modu puntuale. Capemu assai, a qualità stabile hè capaci di aiutà i nostri clienti à occupà u mercatu più longu. sperienze maravigliosu tempu d'incubazione. Avemu capitu prufondamente, a qualità stabile hè u rispettu di basa à l'industria di l'incubatore. Capemu assai, a qualità stabile hè capaci di fà noi stessi per esse megliu impresa. u nostru megliu sempre.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022