Novu Lista - Plucker Machine

Per risponde à i bisogni di l'acquistu di i clienti, avemu lanciatu un pruduttu di supportu à l'incubazione di pollame sta settimana - avicola di pollame.

L'avicultura hè una macchina utilizata per a depilazione automatica di polli, anatre, oche è altri pollame dopu a macellazione.Hè pulita, veloce, efficiente è còmuda, è assai altri vantaghji, chì facenu a ghjente libera da u travagliu di depilazione stancu è tedious.

2-24-1

Features:

Fattu d'acciaio inossidabile, veloce, sicuru, igienicu, risparmiu di travagliu è durable.Hè utilizatu per sguassà e piume di ogni tipu di pollame, è cumparatu cù i prudutti tradiziunali simili, pò esse usatu per l'anatra.L'oca è l'altri pollame cù più piume di grassu subcutaneous anu un effettu di depilazione speciale.

Velocità:

In generale, trè gaddini è anatre ponu esse processati à 1-2 kg per minutu, è 180-200 pollame pò esse deveined cù 1 gradu d'electricità, chì hè più di deci volte più veloce di u picking manuale.

Prucedure di funziunamentu:

1. Dopu à unpacking, verificate tutte e parti prima.Se i viti sò solti durante u trasportu, devenu esse rinfurzati.Gira u chassis a manu per vede s'ellu hè flexible, altrimente aghjustate a cintura rotante.

2. Dopu avè determinatu u locu di a macchina, installate un interruttore di cuteddu o un interruttore di pull in u muru accantu à a macchina.

3. Quandu slaughtering poultry, a ferita deve esse u più chjucu pussibule.Dopu a slaughtering, immergete l'aviculture in acqua calda à circa 30 gradi (mette un pocu di salinu in l'acqua calda per evità danni di a pelle durante a depilazione).

4. Mettite l'aviculture imbulighjate in acqua calda di circa 75 gradi, è mischjà cù un bastone di lignu per fà u corpu sanu scald uniformly.

5. Pone l'avidu scalded in a macchina, è mette 1-5 pcs à u tempu.

6. Accendi l'interruttore, avvia a machina, scalda l'acqua nantu à l'avicultura mentre corre, i piume è a terra chì sò stati sguassati esceranu cù u flussu di l'acqua, l'acqua pò esse riciclata, è e piume saranu. sguassate in un minutu, è a terra nantu à u corpu sanu serà eliminata.

Avemu da cuntinuà à presentà i prudutti periferichi di incubazione, accolta a vostra dumanda.


Tempu di Postu: Feb-24-2023