Chì duvemu fà s'ellu ci hè un prublema durante l'incubazione - Parte 1

 

 

/prodotti/

 

1. Power outage durante l'incubazione?

RE: Mettite l'incubatrice in una zona calda, avvolgete cù styrofoam o copre l'incubatrice cù una coperta, aghjunghje l'acqua calda in una vaschetta d'acqua.

2. A macchina ferma u travagliu durante l'incubazione?

RE: Sustituitu una nova macchina in u tempu.Se a macchina ùn hè micca rimpiazzata, a macchina deve mantene u calore (dispositivi di riscaldamentu piazzati in a macchina, cum'è lampade incandescenti) finu à chì a macchina hè riparata.

3. Molti ova fecundati murenu da u 1 à u 6 ghjornu ?

RE: I mutivi sò: a temperatura d'incubazione hè troppu alta o troppu bassu, a ventilazione in a macchina hè povera, ùn hà micca vultatu l'ova, a cundizione di l'acelli di ripruduzzione hè anormale, l'ova sò almacenati per troppu longu, u almacenamentu. e cundizioni sò improprii, fattori genetichi etc.

4. L'embrioni mori in a seconda settimana di incubazione?

RE: I mutivi sò: a temperatura di almacenamento di l'ova hè alta, a temperatura in u mità di l'incubazione hè troppu alta o troppu bassu, l'infezzione di i microorganismi patogeni da a mamma o a cunchiglia d'ova, una mala ventilazione in l'incubatrice, a malnutrizione di l'allevatore, carenza di vitamina, trasferimentu anormali d'ova, mancanza di energia durante l'incubazione.

5. I pulcini sbuchjavanu, ma ritenevanu una grande quantità di vignaghjolu micca assorbitu, ùn anu micca peccatu a cunchiglia è morse in 18-21 ghjorni?

RE: I mutivi sò: l'umidità di l'incubatore hè troppu bassu, l'umidità durante u periodu d'incubazione hè troppu altu o bassu, a temperatura d'incubazione hè impropria, a ventilazione hè povera, a temperatura durante u periodu di incubazione hè troppu alta, è l'embrioni sò infettati.

6. A cunchiglia hè piccata ma i pulcini ùn sò micca capaci di espansione u pirtustu ?

RE: I mutivi sò: l'umidità hè troppu bassu durante u periodu d'incubazione, a ventilazione durante u periodu di incubazione hè povira, a temperatura hè troppu bassu per un pocu tempu, è l'embrioni sò infettati.


Tempu di post: 27-oct-2022