Stu paese, i dogani "collapsed cumplettamente": tutte e merchenzie ùn ponu esse sbulicate!

Sicondu i raporti di i media stranieri, u Kenya hà avutu una grande crisa logistica, postu chì u portale elettronicu doganale hà patitu un fallimentu (hè duratu una settimana),un gran numaru di merchenzie ùn pò esse sbulicatu, stranded in porti, cantieri, aeroporti, importatori è esportatori keniani o facenu miliardi di dollari in perdite enormi.

 

4-25-1

In a settimana passata,U Sistema Naziunale di Finestra Unicu Elettronica di u Kenya (NESWS) hè diminuitu, chì hà risultatu in un gran numaru di merchenzie chì si accumulanu à u puntu d'entrata è l'importatori chì soffrenu enormi perdite in termini di tariffu di almacenamento..

U portu di Mombasa (u portu più grande è occupatu di l'Africa orientale è u puntu di distribuzione principale per l'importazione è l'esportazione di u Kenya) hè statu u più affettatu.

L'Agenzia Kenya Trade Network (KenTrade) hà dettu in un annunziu chì u sistema elettronicu face sfidi tecnichi è chì a so squadra travaglia per assicurà chì u sistema hè restauratu.

Sicondu i stakeholders, u fallimentu di u sistema hà causatu una seria crisa chì hà risultatua carica affettata s'accumula in u portu di Mombasa, stazioni di trasportu di containeru, terminal di containeru internu è l'aeroportu, postu chì ùn pudia micca esse liberatu..

 4-25-2

"L'importatori calculanu perdite in termini di tariffu di almacenamentu per via di u fallimentu cuntinuatu di u sistema KenTrade.U guvernu deve intervene urgentemente per evità più perdite ", hà dettu Roy Mwanti, presidente di l'Associazione Internazionale di Magazzini Kenya.

 4-25-3

Sicondu u Kenya International Freight and Warehousing Association (KIFWA), u fallimentu di u sistema hà lasciatu più di 1,000 cuntenituri bloccati in diversi porti d'entrata è strutture di almacenamento di carica.

Attualmente, l'Autorità Portuale di Kenya (KPA) permette finu à quattru ghjorni di almacenamentu gratuitu in e so strutture.Per a carica chì supera u periodu di almacenamentu gratuitu è ​​supera i 24 ghjorni, l'importatori è l'esportatori paganu trà $ 35 è $ 90 per ghjornu, secondu a dimensione di u containeru.

Per i cuntenituri liberati da KRA è micca pigliatu dopu à 24 ore, i carichi sò $ 100 (13,435 shillings) è $ 200 (26,870 shillings) per ghjornu per 20 è 40 piedi, rispettivamente.

In e instalazioni aeroportuali, l'impurtatori paganu $ 0.50 per tonna per ora per a liberazione ritardata.

 4-25-4

Questa piattaforma di liberazione di carichi in linea hè stata lanciata in 2014 per migliurà l'efficienza è l'efficacità di u cummerciu transfruntier riducendu i tempi di stivazione di carichi in u portu di Mombasa à un massimu di trè ghjorni.À l'aeroportu principale di Kenya, Jomo Kenyatta International Airport, u sistema hè previstu di riduce u tempu di detenzione à un ghjornu, riducendu cusì significativamente i costi operativi.

U guvernu crede chì prima di u lanciu di u sistema, u prucessu cummerciale di u Kenya era solu 14 per centu digitale, mentre chì hè avà u 94 per centu,cù tutti i prucessi d'esportazione è d'importazione quasi interamente duminati da i documenti elettronichi.U guvernu raccoglie più di $ 22 milioni annu per mezu di u sistema, è a maiò parte di l'agenzii statali anu vistu una crescita di entrate à duie cifre.

Mentre u sistema ghjoca un rolu chjave in facilità u cummerciu transfruntier è internaziunale dariducendu i tempi di liberazione è riducendu i costi, stakeholder crede chìl'aumentu di a freccia di i guasti causanu perdite significative à i cummirciantiè avè un impattu negativu in a competitività di u Kenya.

 

In vista di a situazione critica attuale di u paese, Wonegg ricorda à tutti i cummircianti stranieri di pianificà e vostre spedizioni cun prudenza per evità ogni perdita o prublema inutile.


Postu tempu: Apr-25-2023